Promocje
KOSS Podręcznik i ćwiczenia część 2
KOSS Podręcznik i ćwiczenia część 2
27,50 zł 20,15 zł
szt.
KOSS. Zeszyt ćwiczeń część 2
KOSS. Zeszyt ćwiczeń część 2
11,90 zł 8,75 zł
szt.
Pomysł na szkołę z klasą
Pomysł na szkołę z klasą
13,65 zł 4,00 zł
szt.
BELFEDAR
BELFEDAR
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Oblicza Korupcji
Oblicza Korupcji
19,74 zł 4,00 zł
szt
KOSS. Zeszyt ćwiczeń  część 1
KOSS. Zeszyt ćwiczeń część 1
11,90 zł 8,75 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Płatności online obsługuje serwis tpay.com

Zapłać szybko i wygodnie przez tpay.com

OK POMOCE- pomoce dydaktyczne w ocenianiu kształtującym

Dostępność: towar dostępny
Cena: 23,90 zł 23.90
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

"Aby wzbogacić proces uczenia się, przygotowaliśmy zestaw kart – pomocy
dydaktycznych, które wspomogą nauczycieli w przeprowadzeniu trzech faz nauczania:
przygotowania, zadania edukacyjnego i podsumowania.

Karty „Początek, Koniec i Potrzeby” (4 szt.) 

To rysunki postaci z dymkami do uzupełnienia, uczniowie mają za zadanie dokończyć zdanie, np. "Chcielibyśmy, aby podczas lekcji..., Myślę, że ... ; Chcę zapytać ...
Propozycja zastosowania jest taka, że nauczyciel może użyć tych rysunków jako szablonów i kserować je i używać z uczniami na kolejnych lekcjach.
Przygotowanie polega na wprowadzeniu uczniów w tematykę lekcji.  W tej fazie określamy cele i kryteria do lekcji, ale wcześniej warto zorientować się, co uczniowie już na dany temat wiedzą.  Na pewno coś już słyszeli albo tematyka jest podobna do czegoś, co już znają, co się im kojarzy.
Podsumowanie ma pomóc uczniom w uzmysłowieniu sobie, czego się nauczyli, a czego jeszcze nie. Ma skłonić ich do refleksji i samooceny oraz określenia potrzeb w zakresie nauczania.

Karta „Kategorie” (1 szt.)

Niezwykle efektywnym sposobem na uczenie się jest kategoryzowanie. Może ono być stosowane zarówno na początku lekcji, gdy uczniowie dopiero poznają pojęcia, jak i w środku lekcji i na jej lekcji, gdy podsumowują temat. Kategoryzowanie można stosować
dwojako:
•    Nauczyciel sporządza listę zagadnień związanych z tematem oraz listę kategorii i
prosi uczniów o umieszczenie zagadnień w odpowiednich kategoriach.
•    Nauczyciel sporządza listę zagadnień związanych z tematem  i prosi uczniów o wymyślenie kategorii a następnie umieszczenie zagadnień w odpowiednich kategoriach.
Druga droga jest szczególnie przydatna przy podsumowaniu, gdyż angażuje uczniów w wymyślenie kategorii związanych z tematem.

Karta „Kieszeń, kosz i walizka” (1 szt.)

Sposób na podsumowanie lekcji. Wiemy, jak ważne jest podsumowanie lekcji i refleksja ucznia, co było dla niego ważne. Na karcie znajdują się 3 obiekty: 
•    kieszeń – przyda mi się już teraz,
•    walizka – myślę, że przyda mi się po pewnym czasie,
•    kosz - myślę, że mi się nie przyda.
Uczniowie według swojego uznania wpisują zagadnienia w odpowiedni obiekt. Nauczyciel może zebrać karty od uczniów i przeanalizować ich opinie, aby dostosować nauczanie do ich potrzeb. 
 
Karta „Podobieństwa i różnice” (1 szt.)

Dobrym sposobem na nauczanie i uczenie się jest szukanie podobieństw i różnic pomiędzy pojęciami. Takie polecenie może być zastosowane na początku lekcji, gdy poszukujemy skojarzeń z nowym materiałem, ale tez przy powtórzeniu, aby uświadomić czym się pojęcia różnią lub w czym są podobne. Ważne jest, aby to sami uczniowie wpisywali podobieństwa i różnice.

Teczka
Pomocny gadżet na karty oraz inne papierowe pomoce dydaktyczne. W środku teczki znajduje się instrukcja korzystania z zestawu kart: Początek – 1, Początek – 2, Koniec i Potrzeby, a także krótka przypominajka ze strategiami uczenia się w ocenianiu kształtującym.

Naklejki na zeszyt. 
Nasze naklejki na zeszyt, wystarczające dla jednej klasy. To nasza propozycja: uczniowie zaznaczają sobie w ten sposób zeszyt i wiedzą, że ten jest wyjątkowy, inny niż do pozostałych przedmiotów - ich własny OK zeszyt."

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl