Projekt zmiana - od frustracji do satysfakcji z pracy w szkole

Książka jest zaproszeniem do skorzystania z doświadczenia praktyka edukacyjnej zmiany i rozpoczęcia wspólnie z autorką własnego „projektu zmiana”. Będzie on od początku do końca zaprojektowany przez czytelniczkę i czytelnika - pomoże w rozwijaniu kompetencji i pogłębieniu refleksji w kierunkach zgodnych z potrzebami danego środowiska.
Mam nadzieję, że pomoże Ci ona w codziennej pracy!
O czym mówi ta książka?
- Nauczycielkom i Nauczycielom podpowiada, że mają decydujący wpływ na to, jak pracują z uczniami, i wskazuje drogi rozwoju warsztatu edukacyjnego.
- Dyrektorkom i Dyrektorom unaocznia, że mają decydujący wpływ na budowanie kultury pracy szkoły, i wskazuje sposoby na to.
- Obu tym grupom sugeruje, że warto wykorzystać ten postcovidowy moment do refleksji, inwentaryzacji i zaplanowania dalszej drogi – stawiania na autorstwo, sprawczość, adaptację, oraz radzi, jak się do tego zabrać.
- Rodzicom uzmysławia, że warto znać procesy zachodzące wewnątrz szkoły i poprzez współpracę włączać się w zmiany środowiska edukacyjnego.
Dostępność: towar dostępny
Uczyć (się) głębiej. Jak to zrobić na lekcji

Pierwsza tak wyczerpująca publikacja o narzędziach, metodach i strategiach głębokiego uczenia się, wzbogacona o konkretne przykłady ich zastosowania. Na ponad 200 stronach znajdziecie odpowiedź na pytanie, jak angażować uczniów w osobiste nadawanie znaczeń (sensu) przekazywanym informacjom oraz kształcić umiejętności prowadzące do wartościowych zmian w ich wiedzy.
To jedyna tego typu publikacja na polskim rynku, która pomoże Wam skutecznie pogłębiać wiedzę młodych ludzi i rozwijać u nich zdolność do: wiązania ze sobą faktów, szukania zależności, generowania i stawiania hipotez, porównywania ze sobą przedmiotów i zjawisk, wyciągania esencji z trudnego tekstu, obrazu czy filmu oraz rozumienia kontekstu przekazu.
Dostępność: towar dostępny