OK zeszyt

OK zeszyt
OK zeszyt

Agnieszka Wenda, Danuta Sterna „OK zeszyt”

„OK zeszyt” to książka dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć czym jest OK zeszyt, ale także dla tych, którzy poszukują nowych pomysłów na ich prowadzenie.

W tej książce znajdziecie Państwo nie tylko mnóstwo zdjęć i inspiracji, stanowiących gotowe propozycje, których można użyć w zeszytach swoich uczniów, ale także wskazówki do tego, w jaki sposób poszukać własnych, pomagających się uczyć, rozwiązań.

Dowiecie się Państwo co jest niezbędne, a co pożądane w OK zeszytach. Poznacie wiele sposobów na animowanie refleksji, robienie notatek.

Zobacz co o OK Zeszycie mówią autorki książki >>>

Zobacz artykuł w Edunews o naszej publikacji >>>

Seria: Biblioteka Akademii SUS

Dostępność: towar dostępny

Cena: 32,00 zł
szt.

W szkole jest OK

W szkole jest OK
W szkole jest OK

Danuta Sterna: „W szkole jest OK. Ocenianie kształtujące w praktyce”

„W szkole jest OK” to najnowszy poradnik dla nauczycieli pracujących z ocenianiem kształtującym autorstwa Danuty Sterny – ekspertki merytorycznej programu Szkoła Ucząca Się, który dotyczy strategii oceniania kształtującego. Ogromną wartością poradnika są zawarte w nim autentyczne wypowiedzi nauczycieli i uczniów pracujących technikami OK oraz ilustracje autorki.

Chciałabym wyraźnie zaznaczyć, że zasady oceniania kształtującego to nie jest nowość czy innowacja. Te zasady tkwią u podstaw dobrego nauczania i każdy nauczyciel się z nimi wewnętrznie zgadza, choć czasami narzeka, że ich stosowanie jest praco- i czasochłonne.

 Seria: Biblioteka Akademii SUS

Dostępność: towar dostępny

Cena: 30,90 zł
szt.

Uczę się uczyć. Ocenianie kształtujące w Praktyce

Uczę się uczyć.  Ocenianie kształtujące w Praktyce
Uczę się uczyć. Ocenianie kształtujące w Praktyce

Nowa książka Danuty Sterny o ocenianiu kształtującym

Nakładem Biblioteki Szkoły Uczącej Się ukazała się książka "Uczę się uczyć. Ocenianie kształtujące w praktyce" - nowy poradnik dla nauczycieli, którzy chcą wprowadzać do swojego nauczania ocenianie kształtujące, bo wierzą, że nauka może być przyjemnością, że nie trzeba do niej zmuszać uczniów i że możliwy jest przyjazny świat bez rywalizacji.

Książka krok po kroku pokazuje, jak rozpocząć pracę z ocenianiem kształtującym w różnych warunkach, jak bezpiecznie i skutecznie wypróbowywać jego narzędzia i szukać tych najskuteczniejszych i najlepiej sprawdzających się w danym środowisku. Cennym jej elementem są liczne wypowiedzi nauczycieli i przykłady z ich szkolnej praktyki.

Seria: Biblioteka Akademii SUS

 

Dostępność: towar dostępny

Cena: 30,90 zł
szt.

Uczę w klasach młodszych

Uczę w klasach młodszych
Uczę w klasach młodszych

" Uczę w klasach młodszych " przykłady nauczania rozwojowego w Szkołach Uczących S

pod redakcją Danuty Sterny

"Uczę w klasach młodszych" to poradnik dla nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego odpowiadający w praktyczny sposób pytanie, jak oceniać najmłodszych i wspomagać ich rozwój, nie używając nieadekwatnego na tym etapie edukacji oceniania za pomocą stopni.

"Uczę w klasach młodszych" to nowoczesna publikacja, odpowiadająca na zmieniające się potrzeby polskiej edukacji - rekomendowana przez ekspertów w dziedzinie pedagogiki i rozwoju.

Seria: Biblioteka Akademii SUS

Dostępność: towar dostępny

Cena: 24,90 zł
szt.

Widoczne uczenie się dla nauczycieli

Widoczne uczenie się dla nauczycieli
Widoczne uczenie się dla nauczycieli

Widoczne uczenie się dla nauczycieli

autor John Hattie 

Tytuł oryginału: "Visible learning for teachers"

Opracowanie prof. Hattiego to pozycja, której nie wolno przegapić nikomu, kto chciałby otrzymać uzasadnioną naukowo odpowiedź na pytanie: „W jaki sposób możemy poprawić osiągnięcia w szkole?”. 

Seria: Biblioteka Akademii SUS

 O książce można przeczytać

edunews.pl

Dostępność: towar dostępny

Cena: 34,90 zł
szt.

Jak motywować uczniów do nauki

Jak motywować uczniów do nauki
Jak motywować uczniów do nauki

Nowe wydanie "Duch Klasy" ze zmienionym tytułem !

"Jak motywować uczniów do nauki"

Autor: Merill Harmin

Tłumaczenie: Agata Tomaszewska

lustracje: Piotr Rychel

Jak sprawić, by uczniowie zainteresowali się przedmiotem i zaangażowali w pracę na lekcji? 

Seria: Biblioteka Akademii SUS                     

Dostępność: towar dostępny

Cena: 31,90 zł
szt.

Jak oceniać aby uczyć ?

Jak oceniać aby uczyć ?
Jak oceniać aby uczyć ?

Autorzy:  Paul Black, Christine Harrison, Clare Lee, Bethan Marshall, Dylan Wiliam
Tłumaczenie: Joanna Dutkiewicz
Ilustracje: Szarlota Pawel

"Jak oceniać, aby uczyć?" to polskie wydanie publikacji Paula Blacka (i in.) dotyczącej oceniania kształtującego, ilustrowane przykładami z polskich szkół. Książka pokazuje, jak nauczyciel może stać się prawdziwym przewodnikiem w procesie uczenia się.

Seria: Biblioteka Akademii SUS

 

Dostępność: brak towaru

Cena: 29,90 zł
szt.

Sztuka i teoria skutecznego nauczania

Sztuka i teoria skutecznego nauczania
Sztuka i teoria skutecznego nauczania

Autor: Robert J. Marzano

Tytuł oryginału: The Art and Science of Teaching: A Comprehensive Framework for Effective Instruction

Tłumaczenie: Antonina Kasprzak, Jakub Czernik, Agnieszka Kurzemska

Redakcja merytoryczna: Alicja Pacewicz

Pierwsze polskie wydanie! Książka Marzano, należąca do kanonu pedagogiki, to podstawowa lektura dotycząca strategii i form pracy z uczniami.

Seria: Biblioteka Akademii SUS

Dostępność: towar dostępny

Cena: 30,90 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl